faghat ye hess

متن مرتبط با «صدامو داری 2afm» در سایت faghat ye hess نوشته شده است

صدامو داری ؟؟؟

  • نیلوبلاگ

    خدا …صدامو داری ؟؟؟حواست هست ؟؟؟صدای هق هق گریه ام از همون گلویی میاد که تو میگفتی از رگش به من نزدیکتریxa0…خــــــــــــدا من این چیزا سرم نمیشهxa0بغلممممممممممممم کن xa0 ...

    ادامه مطلب