خدا …صدامو داری ؟؟؟حواست هست ؟؟؟صدای هق هق گریه ام از همون گلویی میاد که تو میگفتی از رگش به من نزدیکتریxa0…خــــــــــــدا من این چیزا سرم نمیشهxa0بغلممممممممممممم کن xa0 ...