چه حسه خوبیه صبح بلند بشی
ببینی یه نامه به آینه ی اتاق چسبیده :
سلام دلیلِ زندگی ! صبحِ قشنگت بخیر ...
امروز نمی خواد بری سرِ کار چمدون جمع کن می خوایم بریم سفر
چمدون نبستم که به سلیقه ی خودت برام لباس بزاری
نمی گم کجا که غافلگیر شی !
راستی ...قربونِ چشمات برم که الان متعجبه و می دونم اگه اونجابودم
جیغ می زدی بغلم می کردی
پس لطفا جیغ و بغل و یه بوس کنار بزارتا رسیدم تحویلمبدی !
♥دوست دارم همسفرِ زندگیم♥

faghat ye hess...
ما را در سایت faghat ye hess دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 25 تاريخ: پنجشنبه 27 آذر 1404 ساعت: 13:36