چـــــ ه حســـــــ ه خـــــوبیه ... !!!

خرید بک لینک

چه حسه خوبیه صبح بلند بشی

ببینی یه نامه به آینه ی اتاق چسبیده  :



سلام دلیلِ زندگی !                                                  صبحِ قشنگت بخیر ...

امروز نمی خواد بری سرِ کار چمدون جمع کن می خوایم بریم سفر



چمدون نبستم که به سلیقه ی خودت برام لباس بزاری


نمی گم کجا که غافلگیر شی !


راستی ...

قربونِ چشمات برم که الان متعجبه و می دونم اگه اونجابودم
جیغ می زدی بغلم می کردی


پس لطفا جیغ و بغل و یه بوس کنار بزارتا رسیدم تحویلمبدی !



دوست دارم همسفرِ زندگیم

faghat ye hess...

ما را در سایت faghat ye hess دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 25 تاريخ: پنجشنبه 27 آذر 1404 ساعت: 13:36

صفحه بندی